Grötfrukost hos mor

När vi var små kokade mamma risgrynsgröt varje söndagsmorgon.
Morfar gjorde oxå det, vi åt där ibland istället.
På min födelsedag i mars i år önskade jag mig en grötfrukost i månaden:D
Idag var vi hela barna och barnbarnaskaran där och spisade.
Det är så underbart att ha syskon och syskonbarn.
En härlig höstsöndag har jag haft, så där så att jag bara känner hur skönt det är att leva här och nu.
Mina föräldrar är dom bästaste!!
Började med en promenad med hunden innan frukost, det är finfint väder ute nu.
Ska ta mig en kratta och valsa runt lite där bak, låtsas göra lite nytta.

Gubben är och lockar på älgar, men det brukar inte lyckas så bra.
Han får ju iaf vara ute och sola:)
Och så mår han också bra och alla är lyckliga och glada:D
Hösten är min all time favourite-årstid.

L*Y*C*K*A


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!