Jag kan det nu...nästan

Satt i två timmar på youtube och lärde mig lösa Rubik's kub.
Har löst den helt utan fusk en gång, men hade sån tur att den hoppade över de två svåra momenten som jag inte kommer ihåg helt ännu:)
Ska kolla film och nöta ikväll tills det sitter.

Så det regnat idag, en kund tyckte man behövde en finlandsfärja för att komma in i butiken.
Det bildas liksom två megapölar utanför när det öser ner.

I förra veckan hörde jag Sebastian i idol sjunga Bless the broken road med Rascal flatts, och förutom att han var så bra så blev jag så förtjust i låten så jag beställde deras skiva.
De är bra och den låten är såå fin.
Jag önskar att jag också kunde sjunga som några av deltagarna i Idol.
Eller, jag kan nog sjunga som en del av dem, men inte de jag vill kunna sjunga som:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!