Pang pang

Har varit och provat min nya bössa för första gången idag.
Tyvärr kan jag inte skylla på den för att jag missade, för Peter träffade väldigt bra med den...
Jag måste nog verkligen öve liite mera:D

Max lyckades få sina byxor nedpissade på ett annorlunda sätt idag.
Han har börjat experimentera med pissandet, det är väl för tråkigt att bara stå där och vänta på att bli färdig.
Senaste flugan är att "sitta som en tjej och pissa", som han säger.
Men idag på dagis hade han pissat i pottan och när han skulle hälla ut det spillde han på sig.

Kan man inte göra det lätt så gör man det svårt...
Postat av: C

Min son var åxå o tränadde idag och han är väldigt duktig...Pricksäker liten herresman :) Ql att du klottrar lite då o då, förgyller även min tid :)

Kram vännen

2010-09-04, 14:19:56 -
Postat av: Martina

Joho det var visst bössans fel. Och duvorna så de så

2010-09-06, 18:11:38 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!