Ääh, skit oxå

Skrytbygget tog SM-guld.

Idag var det en tung dag, rent fysiskt.
Nån envis rackare satt i mitt huvud och knackade mot pannbenet.
Nästan hela dagen...

Men nu känns det bättre, fast inte så bra att jag klarar av Reine och Mimmi i fjällen.
Inget vettigt på tv, kanske man skulle vara förståndig och lägga sig i tid.
Måste vänta på att tvättmaskinen blir klar så jag kan hänga upp innan jag kan göra det.

Jag sövde Max i vår säng ikväll (men han är ju sjuk, då får man göra det) och kanske inte allt för diskret "råkade" släppa mig (JA, mammor gör det ibland, dock inte offentligt).
Då säger Max:

 "Mamma, du fick sms!"

Hoppas morgondagen har lite mer att erbjuda än den gångna dagen...

Nattinatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!