BB

Jag kan inte, verkligen kan inte, förstå tjusningen med Big Brother.
Vare sig varför man vill vara med där, eller varför man tittar på skiten?
Har försökt men det gååår ju inte att titta på den...
Voi voi, herregud

Max kom för övrigt i veckan och frågade mig om herregud är en svordom, för en av fröknarna på dagis påstod det.
Då blev jag nästan arg, för så vitt jag vet ska förskola/skola vara fritt från religiös påverkan.
Jag sa till honom att det är ingen svordom, och om fröken säger det igen kan han hälsa fröken att mamma sagt att det inte är det.
Imorgon har vi föräldramöte, men jag orkar inte ta upp det med dem.
Det är Max's sista år nu, och jag orkar inte ta fler ofruktsamma kamper.
Han har det ok, och så länge han inte klagar ska jag inte heller göra det.

Nu är det en vecka kvar till påsklov, jag längtar efter folket som kommer och hoppas att jag hinner umgås lite med alla de jag vill hinna träffa.
Säkert inte, men jag ska iallafall försöka.
Hoppas det blir finväder, nu när jag (eller Marri) ordnat reimatec plaskbyxor åt Max klarar vi allt:)

Nattinatt
Postat av: nina

herregud!!!!:-P

2011-04-11, 10:27:32 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!