Påsklov

Vad är det??
Jag hade sett fram emot det, men det blir inte så.
En vecka blev typ en enda dag helt ledig.
Men det är inget att göra åt, hjälps inte att kinka.
Bara att ta nya tag, man får tillbaka när man ger.
Förhoppningsvis:)
Men liite besviken får jag lov att vara, bara ikväll.
Sen kör vi på igen.

Hoppas det blir fina dagar iallafall, så jag kan vara ute på eftermiddagen.
Det tinar fort nu, särskilt som det blåser oxå.
Snart kommer vi inte kunna skotra mer, men ut och grilla kan man ändå vara.
Gott att äta när man är ute:)

Nu ska vi nog slappa lite framför tv:n så jag orkar sova länge imorgon.

Min enda helt lediga dag:)

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!