Sjukdom is in da house

Igår trodde jag att jag skulle bli sjuk, på riktigt alltså.
Jag är sällan eller aldrig sjuk, så jag var rätt säker.
Mådde pyton.
Men inget hände, så jag antar att det var falskt alarm.
Nåt virus i kroppen säkert, har varit seg ett par dagar nu.
Träningen gör nästan ont...

Däremot har lilleman i huset, efter att ha hållit mig vaken för andra natten i rad, fått sjukskriva sig med feber från dagis.
Tack och bock, hostan som höll mig vaken igår natt har försvunnit.
Inatt yrade han bara, säkert feber redan då.
39.2 på morgonen, nu inte lika mycket, vilket märks på tempot...

Han har tydligen även en släng av mundiarré, för här får man inte en syl i vädret.
Berättar om när han var på badstranden med mommo och det kom en broms och landade på hans rygg.
Och mommo slog ihjäl den, och det gjorde skiiitont när hon slog (jag kan tro det, för man tar ju i när man ska döda ett klägg). Men hon sa att det hade gjort myyycke ondare om den hade hunnit bita! :D

I pausen mellan berättelserna är det inte heller tyst, han sjunger bjällerklang och låter som ett rymdskepp om vartannat.
Och nu hävdar han att det är hans tur att vara på min dator...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!