Sjukstugan fortsätter

Nu har Petrus och Max (igen) feber.
Med någon undantagsdag här och där, har Max haft feber i en vecka.
Tycker det börjar räcka nu.

Petrus var till tandis idag och behöver inte längre ha sin tandställning, jippie!
Han har oxå varit duktig att använda den, inte fuskat alls tror jag.
Kanske han måste få en liten belöning?
Ska fundera på det:)
Och när vi ända talar om tänder så har Max alltså tappat sin första tand idag, och han är jättestolt.
Jag har fått höra åtskilliga gånger hur han fick lös den...

Och när vi ändå talar om Max så har dagens lektion i uppfostran än en gång slutat med nederlag...
Han hade blivit tilldelad spelförbud idag, pga att han upprepade gånger blött ner sig ute.
Men han var inte nöjd med domslutet, och som vanligt gör han som han vill.
Efter att först tjatat halvt ihjäl mig, utan resultat, gick han helt sonika och spelade.
Då gick jag till Marri och drack kaffe, jag gav upp.
Det jag inte ser blir jag inte arg över, typ.

Huff, give mig styrka, någon...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!