Äntligen klart

Fick skickat iväg momsrapporten till skatteverket.
Jag gillar inte sånt svammel, huffa...

Idag värkte mitt hjärta lite för lilleman i huset.
När vi kom hem så var Philip med P-M och de har lovat att Max ska få vara med dem imorgon och leka.
Men han ville ju så gärna vara med dem idag.
Efter många om och men gick han med på imorgon, och vi gick till Henna och Hilma och hälsade på.
Pojkarna var hos oss när vi kom hem igen, och när de gick ut för att leka försökte Max än en gång haka på dem, men jag lät honom inte följa efter.
Och när han blev ledsen och grät så gjorde det lite ont i en mammas hjärta.
Men jag kan ju inte låta honom invadera Philips lekar jämt, ibland måste de få säga nej till honom oxå.

Senare på kvällen gick Max iallafall ut och cyklade, och kom inte länge efter in och jag hör hur han gråter, så där så man vet att det hänt något.
Då hade han kraschat in i en av blomlådorna som står på gatan, och landat i den på huvudet.
Eller snarare ansiktet, för munnen var full av jord, och han lär nog bli lite röd på ena sidan.
Så ledsen var han...
Stackars liten:(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!