Back to reality

Tillbaka på jobbet då.
Men den här dagen gick fort, har till och med jobbat två timmar extra.
Ska bli intressant och se hur det ska fungera med och ha öppet till åtta vardagar.
Inte för att jag ser poängen i det, och inte förstår jag hur vi ska kunna fixa timmarna till det på bara oss tre...
Plus att vi ska täcka helger oxå.
Intressant är ordet.

Om det blir för tungt så får jag väl börja göra tennarmband på heltid istället:)
Sitta i Peters butik medan han jobbar i Kiruna, nog klarar vi oss på det!
Nu måste jag gå och pissa litegranna, har druckit kaffe på jobbet för att hålla mig vaken

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!