Brrr

Idag eldade jag i kaminen.
Det var kallt i huset ju.
Och nu är det varmt och skönt, och imorgon bitti är det fortfarande varmt och skönt:)
Tog på mig jacka och mössa när jag promenerade med Kira idag, borde ha tagit vantar oxå.
Så nu känns det lite som att hösten är på gång:)
Me like!!

Men trött är jag, har jobbat i två dagar och har 6 dagar kvar.
Men sen ledig i två veckor igen :D

Hade en, om än kort, ack så trevlig helg.
Jag och Matilda tog äntligen vår ikea-tur, och sen spenderade vi natten i Råneå hos Martina och Jonas.
Så himla mysigt, Vivi och Sarah var oxå där, och vi fick med oss Nina Mäkitoki som ju är ganska trevlig;)
Nä det var jättekul att du följde med oss till ikea och shoppade loss, tack för sällskapet:)

Gääääsp, vad trött jag är, måste verkligen gå och sova nu.
Så jag orkar gå ut med den där hunden på morgonen...

Nattinatt
Postat av: mäkitoki

trevligaste helgen på länge :)

2011-08-09, 11:27:38 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!