Dag två

Klockan är kvart över åtta.
Det är tyst i huset.
Det är detta jag har längtat efter i några veckor nu:)

Har en envis huvudvärk som inte ger vika ens för herr Ipren.
Ska kanske gå och lägga mig lite tidigare ikväll än vanligt.

Vi var och plockade hallon i Ämmis buskar idag.
Jag har aldrig varit med om att det varit så mycket bär i dem.
Nåt enstaka litet brukade vi länsa dom på varje sommar.
Barnen åt färska hallon med vaniljvisp till kvällsis idag:)
Sen finns det massor med åkerbär där, jag menar MASSOR.
Men de var inte mogna ännu.
Måste vara dit om några dagar igen och se om det finns mer moget.

   



Sen var vi och matade Ämmi med bär:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!