Idag gråter Gud...

Max sa här en dag, mamma när det är varmt regn pissar Gud och när det är kallt regn gråter han.
Idag gråter Gud alltså.
Kanske inte så länge till för idag fick han besök av coolaste mommon, hon kan säkert muntra upp honom:)

Har varit en snar sväng till Kiruna idag, gjorde skrämmande snabbt slut på massa pengar oxå.
Tur att barnbidraget hade kommit in på kontot iaf :)
Hittade jeans till moi.
Nu behöver jag bara lite toppar eller t-shirts så klarar jag mig några år till utan ekipering
Men jag skulle behöva lite frisering känner jag.

Imorgon är det fest hos mamma, men det är morbror Reino och Evy som slagit ihop sina "kalas" och firar i Karre.
Ska som alltid bli trevlig att träffa släkten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!