Men...ledigt? Igen?? :)

Så nu har jag denna och nästa vecka ledigt.
Hur ska jag kunna börja jobba ordentligt igen sen?
När jag har ledigt hela tiden...

Har gjort en lista på vad jag vill hinna göra dessa lediga veckor.
Jobbar iofs helgen, men det är inte så farligt.
Det har ju gått ett par dagar nu så jag tänkte kolla listan och bocka av lite saker som jag gjort.
Det blev inte en enda bock...
Har visst oxå gjort lite men tydligen inget som jag hade förutsatt mig att göra:)
Det är egentligen inte så himla mycket, men om jag bara skulle förmå mig att vika den där jäkla rena tvätten, då skulle värsta vara gjort och allt annat bara gå av farten.

Huff, barnen behöver lite nya kläder:(
Jag har inte beställt mycket alls de senaste åren då de har så mycket, men de börjar bli så slitna och jag har nu slängt massor, så det börjar bli tomt.
Matilda har ju fått massor av kläder, men hon behöver nåt par byxor.
Ja det är väl byxor de behöver egentligen, tröjor finns så det räcker och blir över.
Och byxor till 4 barn blir d y r t :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!