Så började då skolan idag

De hade lite svårt att somna igår, barnen:)
Strax efter 5 imorse kom Petrus och säger:

"Klockan är fem, ska jag stiga upp?"

Ööh, nej tack...
Kl 5.40 kom Philip:

"Vad är klockan?"

"Tjugo i sex"

"Ska jag stiga upp?"

Nå men nej!!

Sju studsade dom upp när jag väckte dem.

Max har varit ganska trött idag, men stolt över att börja skolan.
Han längtade dit så han skulle få leka med Philip på rasterna.
Mommo hade sett hur han sprang efter honom där på skolan.
Man kan nog säga som så att Philips sabbatsår från Max är över:)

Oooh, och min och Matildas gitarr kommer snart.
Jo, jag har beställt en på riktigt nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!