Bloggtorka

Jo.
Igen.
Har inte haft mkt att berätta om på evigheter.
Eller visst kunde jag väl tala om vad jag gjort  eller ätit var och varannan dag, men vem bryr sig om det?
Inte ens jag...
Imorgon är dan före doppare dan, men jag är inte riktigt med i svängarna.
På jobbet är det hysteriskt!
Idag var hemskt, imorgon vågar jag inte ens tänka på.

Och här hemma bråkar jag med Philip.
Envisare unge finns inte.
Han ger sig inte fast han får en veckas spelförbud, och det har hänt flera gånger.
Inte heller om jag plockar bort alla hans julklappar eller vilket annat hemskt(för honom) straff som helst så ger han sig förrän jag är så förbannad att jag sätter honom till salu på blocket...typ.
Gaah, jag blir galen på honom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!