Snart så är det jul...

Men jag hänger inte riktigt med i svängarna.
Tror jag har klarat av klapphysterin iaf, måste nog gå igenom en gång till för säkerhets skull:)

Den här veckan har jag inte gjort NÅT.
Har varit helt slö, bara latat och t o m tagit en powernap på dagen i tisdags.
Idag måste jag få nåt gjort iaf, annars känns hela veckan som bortkastad.
Säger jag och sitter framför datorn och gäspar:)

Måste ta fram lammsidorna och göra rulle till julbordet, mums!
Och den där förbaskade tvätten, mitt största triviala problem här i världen...

Tilda har åkt buss till stan med kompisar och julhandlar.
Dock måste hon hoppa på bussen hem idag oxå, än får hon inte stanna med kompisar över helgen:)
Om hennes pappa får bestämma kommer hon nog aldrig få göra det :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!