Tredje Advent

Ja på söndag alltså.
Två veckor lite drygt till jul?
Allvaaalit, asså, jag får smått ångest ju.
Har ingen koll på vad jag köpt eller vad jag ska köpa i julklapp åt mina barn och man.
Huvvaliigen, jag vet inte vad jag ska ta mig till med mig själv...

Vi hade föräldramöte idag för högstadiet, krismöte!
Det är lite kaos där tydligen.
Och fast ingen sa det så är stor del av det 7ans förtjänst.
Jag hade verkligen önskat att Matilda inte behövt hamna i en sån klass.
Och jag talar av egen erfarenhet, för min klass var verkligen inte en lugn klass.
Men vi hade en grym sammanhållning, åtminstone vi som gick låg och mellan tillsammans.
Hoppas Matilda ändå kan klara sig lika bra som jag gjorde.
Det är nog värre för de som har det svårt för sig i skolan, att gå i en värstingklass.
Som vanligt var det inte många föräldrar till de störiga barnen som var närvarande(inte bara sjuor!!)
De som behöver få sig en känga. Kanske lättare att förneka än att erkänna att man inte kan tygla sitt barn.

Nu ska jag packa in Matildas elgitarr och skicka tillbaka den dit den kom ifrån.
Den har aldrig fungerat ordentligt så nu vill hon inte ha den längre.
Och jag måste säga att Jam.se är ett bra företag.
Vi köpte den i januari och får ändå lämna tillbaka den, för den inte varit bra.
Så en eloge till jam.se för det.

Nattinatt
Postat av: sussi

meh de e ju tomten som fixar de ju !!!!!1

2011-12-10, 01:41:21 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!