And enter månad två

Redan februari, oootroligt!
Snart fyller gubben och Philip år.
Sen är det bara Maxen kvar att fira till hösten och sen är det jul och så vidare...
2010 flög bara iväg, jag har nog inte varit med om nåt liknande.
Tydligen ytterligare ett tecken på att man blir äldre.

Men jag känner mig inte såå gammal.
Förutom när jag ser på alla små snorkisar som växer upp och blir stora.
Och om jag räknar, men se det låter jag bli.
Man är så ung som man känner sig.

Fast nu blev jag rätt nödig, måste nog gå en sväng på hemlighuset.
När det väl händer är det lika bra att inte skjuta på det;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!