Fortfarande kallt

Och idag ska vi köra till Kiruna, jag, Max och Matilda.
Men det kryper sakta uppåt iallafall, nu är det bara -30 ungefär.
Tog ett ryck och bytte bort julgardinerna i de rum som var kvar.
Ganska stort framsteg, förra året hängde de kvar i pojkarnas rum till sommaren.
Och så dammtorkade jag fönsterbrädorna efter klagomål igår.
Jag är så dålig på att dammtorka.
Jag menar, kan inte det.
Glömmer hälften av ställena man borde torka, och när jag kommer på det är det andra smutsigt igen.

Jag är egentligen inte bra på nåt, verkar det som...

Postat av: sussi då

meh du e best ju!! snart e de vår vi får fara å fiska iihha längtar längtar

2011-02-18, 10:50:25 -
Postat av: vivi

När hänger du upp julgardiner då? Blir det i januari eller :D

2011-03-03, 10:56:33 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!