Hemma igen

Det var det, snabb tur till staden.
Snabba cash, slösade alltså.
Jag tyckte inte vi handlade nåt, ändå gick det massa pengar.
Fast ok, Philips present var ju dyr.
Och Petrus betalade ju hälften av sin innebandy målvaktshjälm.
Och Max fick betala allt på sin lego ninjago låda som han köpte.
Så det gick väl inte så mycket som det känns som, men iallafall.

Som vanligt huserade vi hos moster Enid, Peters moster alltså.
Hon har stort hus och alltid plats.
Barnen känner sig som hemma där, de har alltid varit trygga hos dem.
Inga problem att lämna dem dit, för barnen (Max), värre kan det vara för Enid:)
Ibland vill jag kanske sova hos nån av mina släktingar, men det har blivit så att vi valt Movägen när Peter varit med, och då blir det även det utan honom oxå.
På samma sätt som vi när vi var små åkte till mina mostrar, eller morbror ibland, så tar barnen förgivet att när vi ska sova i Kiruna så blir det på Movägen.

Nä, nu ska vi gå och sova här på Tavvagatan också.

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!