Kom igen nu

Antingen försvinn eller bryt ut ordentigt.
Irriterande retning i halsen och grusiga ögon, men inte blir jag förkyld.
Och inte blir jag frisk heller för den delen.
Men jag provar provocera antingen åt ena eller andra hållet med träning.
Inte ens det funkar, samma dödläge fortfarande.

Max försökte få till det idag:

"Hambujare, handburgare, handburjare...HAMPIS"

Hans kummi var förbi byn en snabbis, kom idag åker torsdag morgon.
Söta Ida, kummi-Ida, han blev jätteglad:)

Jag har börjat låta pojkarna lyssna på ljudbok när de går och lägger sig.
Så varvar de ner och somnar lättare sedan.
Och jag slipper läsa själv...
Men idag kanske det blir tidigt sängen för lilla mamma oxå, batterierna är dåligt laddade.
Först lite Cougar Town
Postat av: nina

ljudbok här också, bamse går på högvarv..annars kommer alltid pigan efter 10 min för att pappan har somnat..

2011-02-08, 22:28:11 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!