Oh canada

Min man vill att vi flyttar till Canada.
Till bushen.
Så han kan jaga varje dag.
Jaha, vad ska resten av oss göra då?
Ok, om vi flyttar till en större ort så kan han bo i en stuga i skogen och jaga.
Men längre in i skogen än Karesuando tänker jag inte flytta.

Nu är 7 dagars veckan över och 7 dagars ledighet inleds.
Fast listan över att göra saker är väldigt lång, så helt ledig är jag ju inte.
Det mesta på den listan involverar städning eller klädvård...
Konstigt hur man sparar så mycket som möjligt till den "lediga" veckan?

Max vill ha ett sim kort till en överbliven mobil, för:

-"Man kan bara ringa till polisen med min telefon, och det får jag ju inte göra:("

Men han får nog vänta nåt år till innan det blir så.
Däremot kan jag tänka mig att installera ett chip i nacken, så vi inte tappar bort honom.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!