Nytt år

Återigen
Om tiden går ännu fortare är jag pensionär om en vecka.
Det är ju inte klokt.

Om två dagar fyller vår dotter TRETTON år?
Mamma mia, så hemskt, jag blir mor till en tonåring!!!
Hur ska det gå?
Fast det är ju klart, om hon brås på mig så behöver jag inte vara orolig.
Jag var ju en mönsterunge :D

Nu har vi äntligen fått tillbaka schemat med lediga veckor.
Jag har jobbat typ 150 % senaste månaderna känns det som.
Klart det har märkts i plånboken oxå, men pengar är inte allt.
Ska bli skönt med några lediga dagar då och då.
Nu tex, ledig onsdag till söndag.
Underbart!

Enda tråkiga är att vi skulle till farmor, men det verkar inte som att vi kommer dit.
Farmor är sjuk, och vår bil är oxå sjuk.
Barnen hade längtat så. Och jag med.
Det får bli när det blir.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!