Så var det fredag

Och mer än så var det inte.
Inte helg, för jag jobbar imorgon.
Inte mys för vi har inge chips och dip.
Och det verkar inte vara nåt bra på tv heller.
Lika bra att hoppa i sängen då...

-33 grader ute, det blev en extremt kort kvällspromenad med Kira.
Ganska roligt att se när hon tycker det är kallt om fossingarna, hur hon hoppar på så få ben som hon kan.
Inte ens hon älskade att vara ute idag.

Jag har promenerat till jobbet nästan varje dag i flera veckor nu.
Vi har bara en halvt fungerande bil, plus att det varit enklare när det är så kallt jämt.
Det är konstigt hur man vänjer sig vid saker.
Nu tycker jag inte det är det minsta jobbigt att gå, den kvart det tar kan jag gott avvara till det.
Man behöver inte ha så bråttom alltid:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!