Skidor eller springa?

Sitter och väntar på läges rapport om det blir skidorna idag.
Marri skulle vara och reka Palo, om nån har varit och spårat åt oss.
Om inte så blir det lite jogga.
Huff det är verkligen dags att få fart på soffpotatisen:)

Har jobbat lite på morgonen idag, men nu är vi hemma jag och Maxen.
Imorgon helt ledig, hoppas det är så här milt ute då oxå.
Pikkupoika är på dagis till tre imorgon så jag får jobba lite med papprena.
Helt plötsligt har han börjat tjorva med att gå till dagis igen.
Han väntar bara på att få börja skolan med de andra barnen.

"När börjar jag skolan mamma?"

"På sommaren börjar jag skolan, visst?"

"Är det sommar snart?"

"Ska jag vara ledig på sommaren?"

Osv, osv...

Men det är ju bra att han vill börja skolan iaf:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!