Välkommen, träningsvärk!

Jag börjar få träningsvärk i de flesta delar av min kropp.
Var och styrketränade i går, första passet i år.
Det känns isag:)
Och det är skönt.
Nu får den förbenade kylan ge sig så jag kan göra nåt vettigt i träningsväg ute oxå.

Kiruna på lördag, om inget inträffar, typ kräksjukan.
Dop och sånt, blir säkert massa gott:)
Vilket iofs inte passar så bra om jag ska komma i form till semestern.
Den som jag ska på i sommar med famljen och förhoppningsvis nån andra med.
Vart vi ska tvistas det fortfarande om, och även hur det ska bos.
Men det ska nog lösa sig!
Postat av: C

Semester???? VAD är de för nåt??? Är de nå ätbart eller????

2011-01-20, 14:37:18 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!