Biten av nån exotisk insekt?

Idag bakade jag bullar!
Det har jag nog inte gjort sen vi flyttade till Karre, tror jag.
Igår bakade jag matbröd, i förrgår tunnbröd...
Måste vara nån mygga som haft något konstigt virus, jag har bakat mer den här veckan än vad jag har gjort på flera år sammanlagt.
Undra om jag måste boka tid för läkarundersökning?




PS. Jag älskar verkligen vårt kakel i köket...not!
Postat av: Nina

Mm.. Frys in en o göm den bakom nån gammal torsk i frysen så jag får smaka på detta underverk sen

2011-07-07, 23:58:09 -
Postat av: MAM SUSSI PÅ ANDRA VÅNNINGEN DÅ

hörru du har väl ritnmingen kvar på de nya köket =)

2011-07-08, 12:52:35 - URL: http://vetintevart.blogg.se/
Postat av: Malin

Nina: du får nog snabba dig hit om du ska hinna smaka.

Sussi: Klart jag har, men fan vet när det blir verklighet:(

2011-07-09, 00:49:16 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!