Jobb för omväxlings skull

Idag har jag gästspelat på jobbet:)
Det var rätt trevligt, faktiskt.
Inte planerat, men när den händer saker ibland, så är jag inte den som är så himla petig med lediga dagar.
Det hinns med senare.
Jag har ju fått vara ifred hela tre veckor.
Trodde ju att de dissat mig på jobbet, att jag inte behövs mera:)
Blir två pass imorgon oxå, sen någon till ledig dag innan en hel veckas jobb med början på måndag.

Kallt blidde det minsann idag.
24 grader igår, 11.8 nu...
Men jag klagar inte, det är skönt med lite omväxling.

Borde kanske lägga mig nu då, måste upp kl halv sju eller nåt sånt.

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!