Kamelbullar

Min mobil kan inte stava till kanel, så jag efterfrågade kamelbullar idag.
Det borde inte vara så svårt att förstå.
Och det råkade sig som så att min kära väninna stod och bakade just sådana idag när vi kom på besök.
Ja, fast det var inte henne jag bad baka, men hon gjorde det iaf.
Så nu doftar det nybakade bullar om hela mig:)
Jag kommer antagligen drömma om bullar inatt...

Har just tittat klart på alla tiders kultfilm, Dirty Dancing!!
Borde bli uppåt 200e gången snart, jag tappade räkningen vid ca 150, och då var jag väl 15 år...
Men vad gör det, den är ju bara så bra.
Kan titta den när som helst:)

Alltså Max och Henna är ju bara helt otroliga.
De kom in en sväng på dagen, han hittade väl henne cyklande ute på gatan.
I alla fall så hör jag hur dom börjar gräla i tv:rummet och hojtar att de ska ta det lugnt.

-"Men vi bråkar inte, vi bara leker att vi bråkar..."

Så om de inte bråkar på riktigt så leker de att de bråkar.
Blir de aldrig leds på att tjafsa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!