Koffeinbrist

Känner att jag borde dricka en kopp kaffe för koffeinets skull, men kanske avstå för att slippa springa på toa hela natten...
Hmm, to drink or not to drink???

I dag har jag lekt dataproffs igen.
Pappa kunde inte komma ut på nätet påp sin dator, och vem ringer han då?
Och självklart fixar jag det:)
Men vad som var fel och vad jag gjorde förblir ouppklarat...
Dock lever mitt goda rykte som datakunnig hos far och mor vidare.

Idag kom vm-damerna hem med sin bronsmedalj.
Vilken match de gjorde, jag tycker de var väl värda ett brons:)
Tyvärr förlorade USA mot japan inte helt rätvist, men gör man inte mål vinner man ju inte.
Spännande var det i alla fall.

Kan inte somna på kvällarna.
Ligger och vrider och vänder i timmar innan jag till sist somnar.
Spelar ingen roll om jag bara sovit några timmar natten innan, är trött och vill sova.
Kan inte somna...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!