Så går vi in på tredje veckan

Tänkte om jag skulle gå till Ämmi och fråga om jag får låna bröd-takkan.
Barnen vill ha tunnbröd, men jag är inte så entusiastisk bagare.
Fast det hade ju varit gott.
Och vi ska ju till stugan, så det hade ju varit fint att ha med sig oxå.
Om jag bakar idag kanske vi kan fara imorgon em.
Så kommer gubben efter mot slutet på veckan.
Hmm, nåt att fundera över. Jag vet att fammo inte har nåt emot att låna ut den.
Men då har jag ingen orsak till att slippa baka längre...

Igår lyckades jag faktiskt göra bort två av mina stressfaktorer, jag ordnade till lekrummet och jag fick äntligen bortvikt mitt berg av rena kläder.
Så nu snurrar tvättmaskinen för fullt igen, när det finns plats att hänga upp blöt tvätt:)
Ska väl åka och handla lite smått och gott till degen då:(
Jag vill oxå vara en bullmamma, som tycker om att baka...
Postat av: Sussi som

man behöver inte bakabullar bröd och stå i =)

Min faster sa till mig engång, ta hälldre och var med dina barn gör nått bara gå ut eller tittas teve med dom fö det är de de uppskattar =)

jag lyssnade och gjorde de , tvätthögen växte och jag med den, vem städade jag för mig själv barnen eller gubben?? svaret var alltid för mig själv =)skit i vätten eller fan de luktar men ta en dag i taget, livet kastas bort för mycket för att hålla de rent hemma!! boring ja vet men jag e lite boring ibland, ledig snart ska jag hjälpa dig ???



kramelikram gäddan den liker i vik och vass .....

2011-07-06, 00:47:07 - URL: http://vetintevart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!