En gång är ingen gång

Men nu har jag varit två gånger och sprungit, då kanske det räknas?
Vad jag inte förstår dock är, varför känns det värre nu än första gången?
Då var det riktigt skönt, jag hade räknat med att det skulle vara hemskt jobbigt.
Kanske det är just det...
Jag trodde det skulle vara jobbigt och det var inte det.
Så då trodde jag det skulle vara lättare idag,  men därför kändes det tyngre.
Alltså borde nästa pass bli "lätt" igen:)

Har en pulsklocka som kör ett träningsprogram som, om jag följer det, ska höja min kondition från ganska bra (vilket var i våras, inte nu) till bra på fem veckor.
Så imorgon ska jag göra ett hårt pass i 25 minuter.
Låter passande, inte så länge, men med hög puls.
Kanske man skulle sikta in sig på den där tjejmilen i alla fall!
Ett mål att nå.
Kanske ger extra sporre

Nu ska två små myggsprayade pojkar duschas:)

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!