Högsommarvärme

I hela landet.
Utom här...
7 plusgrader och halvstorm.
Var tvungen att rusa ut och rädda Jonáhs studsmatta, och det var som att nån stod och slängde vatten med en hink i stormen.
Fy vad blöt och kall jag blev.

Vi var till Faari och hälsade på nästan alla mostrar och morbröder.
Det var så kul, och barnen trivs oxå med sina gammelmostrar.
Vi träffar dem allt för sällan:(
Synd att det är så hemskt väder, annars hade vi kunnat ta med Kira och låta henne äta upp några byhundar.
Ides inte när vi inte kunde sitta ute.

Nu blåser det bara, så jag antar att jag måste ta ut byrackan på en promenad.
Hon traskar mig i hasorna och tittar på mig som om: "Nå, matte, kom nu, vi går ut då!!!"
Men matte är inte lika sugen...
Hoppas det blir bättre väder imorgon, kanske vi kan hitta på något kul, med någon kul:)

Max sov med mig i natt.
"För annars måste du ju sova ensam!"
Och det är ju jättetrist, att inte han någons knän i ryggen hela natten.
Det hjälper inte att Peter inte ligger där, han och jag sover på ena halvan av sängen i alla fall...

Lånade filmer av Christina, hoppas jag kommer ihåg att kolla dem ikväll.
Nu tog jag bara två, för tar jag fler glömmer jag ändå bara att se dem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!