Jag borde verkligen lägga mig nu

Vi ska ju upp tidigt imorgon och fara med pojkarna, Henna och Marri till Gruvtrollet.
Minisemester säger Marri, jag vete tusan om det blir nån semester:)
Men hoppas barnen har kul, och om det inte regnar kanske vi kikar på festivalområdet oxå.
Vem vet...

Jag sover så himla dåligt nu, kan det vara fullmåne eller något liknande?
stora problem att somna, och när jag väl somnar är det morgon.
Jag hängde ut en tvätt idag, den är nog 10 gånger blötare nu än den var.
Det har åskat i säkert en timme iallafall, och så öppnade himlen sig.
Philip undrade hur mycket kan han pissa egentligen, Gud?
Ja, vad ska man svara på det?

Tror jag hänger upp den andra tvätten inne innan jag kryper i säng.
Det är nog ganska mycket mygg ute nu...

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!