Kristi flygare dag

Torsdag och låång helg kvar ännu:)
Skönt att ha en helt ledig vecka, det var länge sen sist.
Idag ska vi på tårtkaffe på flera ställen.
Nina smet ju på sin födelsedag, men inte kommer hon undan för det:)
Och Ulli fyller år idag, så vi börjar där.

Men allra först ut med the Pucko och sen måste jag väl vika den förbenade rena tvätten.
Ungarna börjar få ont om kläder i garderoben, och jag skulle gärna ta en bastu...
(Det är där jag staplar all ren tvätt..)
Fast nu har jag tvätt överallt, så det börjar verkligen bli dags!

17 grader ute men mulet, hoppas det inte börjar regna idag.
Det gör inte så mycket om det inte är sol, bara det inte regnar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!