Long time, no seeing

Det var visst ett tag sen jag kikade in här.
Vi har firat midsommar i stugan, helt underbart.
Visserligen hade myggen hittat dit oxå, men det övervägdes av det goda sällskapet vi hade:)
Har suttit runt elden och kokat kaffe sörre delen av helgen, men det var bara mysigt.
På lördagen firade vi 12 årig bröllopsdag-silkesbröllop är det visst-tjena vad tiden går...
Om en och en halv vecka kanske vi åker tillbaka och kokar mera kaffe vid elden.
Hoppas det kommer lika trevliga besökare då:)

Jag lider av nån inre stress av konstigt slag.
Jag har ju semester, men det är som om nåt hela tiden pressar mig att jag har så mycket att göra stt jag inte kan göra något med ro.
Egentligen har jag inte mycket alls att göra, det mesta har jag påbörjat, men ändå.
Det blir ju nästan jobbigt att ha semester om det ska vara på detta viset...

Huff, måste tagga ner lite.
Inombords alltså.
Fysiskt gör jag inte värst mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!