Nu har sommaren varit

Eller?
Det har varit sjukt varmt i tre dagar.
Nästan 30 grader i skuggan som mest.
Oootroligt.
Men egentligen inte, för jag har ju jobbat.
Sen blir jag ledig och då återgår vi till regnandet:(
Jag har nog aldrig svettats som idag, fast jag bara satt i kassan rann det längs ryggen.

Nu ska jag trotsa väderguden och hänga ut en tvätt.
Då ska ni se att det börjar regna minsann:)
Jag har inget emot värmen, bara jag slapp jobba.
Kunna njuta av den istället för att vara irriterad för att det är så hett.
Hoppas det kommer några fler sådana här dagar när jag är ledig oxå.

Gubben är och fiskar med von Korks gubbe och Jocke.
Hoppas de inte får nåt så jag inte måste äta fisk...

Nattinatt
Postat av: mrs von kork

herr von kork om jag får be :)

2011-06-10, 23:54:12 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!