Regn...what's new

Det verkar bli en sån blöt sommar igen.
Men idag var det i alla fall varmt.
Det var inte heller skönt, blött och varmt=svettigt värre.
Och de efterlängtade myggen börjar visa sig nu.
En helt vanlig sommar i Karesuando.

Nu är det fotbollskamp, Sverige-Finland, Sverige leder med tre-noll efter en halvlek.
För alla som är intresserade...

En liten glimt av lycka:

*Varje gång Henna, Pääri eller Jonathan kallar mig faster, jag blir så glad:)

*När Hilma lyser upp när hon ser sin faster och vill komma i min famn:)

Syskonbarn har nog en egen plats i hjärtat.
Närmast mina egna:)

Nu gjorde Zlatan 4-0


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!