Semester

Nu var nedräkningen slut, men det har inte sjunkit in ännu.
Känns inte som att jag verkligen är ledig, kanske det är för att jag inte riktigt tror på att det ska bli som det är tänkt...
Har en date med Tassimo idag...och Madde då, förstås.
Om hon har vaknat än, dvs.

Sen ska jag ta tag i barnens rum, måste börja nångång.
Jag känner mig så pass, jag är en baddare på att skjuta upp saker som känns jobbiga.
Tills det är för sent :)
Montera ner en säng och måla den vit, montera ner en annan säng och få ut den ur ett rum.
Någon som vill ha en dagbädd, vit?
Montera upp två sängar och flytta omkring med pojkarnas saker.
Det borde väl inte ta såå länge egentligen, men det är ju jag som ska görat:)
Postat av: nina

hallå jag vill ju ha en dagbädd!

2011-06-20, 18:51:14 -
Postat av: C

Och jag :)

2011-06-20, 23:48:14 -
Postat av: Malin Andersson

Hej hej vad kul dina poster är! kommer med all säkerhet läsa din blogg igen! :) Ha en trevlig vardag ;)

2011-06-29, 03:33:07 - URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!