Det susar i säven

Vad det nu är för nåt
Kall, ruggig vind.
Jöss vad jag frös idag.

Min lilla lillebror fyller 31 idag, minsann.
Det betyder att jag fyller 36 om några dagar...
Men jag ids inte göra nån tårta, om inte nån annan gör det blir det ingen:)
Kaffe kan jag koka iallafall.

Huff, kan ingen bara skjuta den där Khadaffi?
Han är ju galen, och omvärlden tittar åt andra hållet.
Vart är världen på väg?
Man blir ju mörkrädd när man tänker på allt som händer omkring en.

Inte fick jag nåt klart besked hos läkaren heller, men hundrasjuttio kronor fattigare blev jag.
Och sen har andra handens lillfingerknoge oxå börjat göra ont nu:(
Vätska i den med.
Nästa vecka ska jag och ta massa prover, men han trodde inte de skulle visa något.
Bara så vi kan utesluta vissa saker som gikt, reumatism och vad det nu var.
Huff huff, ja ja...
Postat av: Je

Det är åldern som tar ut sitt snart är det käpp och rullator...

2011-03-18, 22:55:53 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!