Fabbo doktorn

Imorgon ska jag till doktorn med  mitt finger.
Jäla siit finger som inte vill bli bra.
Sex veckor, ingen förändring.
Eller lite bättre var det i måndags, när jag vilat helgen.
Men det blev snabbt samma när jag började jobba.

Inte för att jag tror de hittar nåt fel, de brukar inte göra det.

Det blidde GULD idag iaf:)
Kalla och Ida grejade saken.
Alltid nåt att glädjas åt.

Postat av: vivi

Norrmännen var ju tvugna att kommentera att om Björgen hade varit med hade Norge vunnit. Huj man blir leds norrmän ibland. De e så.....självgoda och kan inte bjuda på nått åt andra. Ser inte andra än sig själv :S

2011-03-03, 10:53:31 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!