Grey's back

Äntligen onsdagkvällar med Grey's
Som jag väntat:)
Men jag offrade första kvarten till förmån för lite skidåkning.
Och det var det värt.
Har träningsvärk sen finne-gympan igår, och benen var stumma som den.
Trodde det skulle bli bättre när jag åkte skidor, men det blev värre.
Det är så det ska vara, man vet att man lever.
Bara fyra veckor kvar av finngympan, det känns trist, den är ju jättebra.
Hoppas jag har karaktär nog att komma igång ordentligt med skidåkningen nu istället.

Jag är i stort behov av en frisör.
Och jag har tid om två veckor i stan, men måntro jag orkar vänta?
Men det känns ju som lönnlöst att klippa sig hos mor nu och sen betala massa för det sen...
Jag får väl stå ut med mig själv ett tag till.
Har ju gjort det i snart trettiosex år så det borde inte vara så svårt, eller?

Imorgon äre dags för fabbo doktorn igen.
Voi voi när man blir gammal och det är dags att byta reservdelar.
Och trött blir man också.
Måste gå och lägga sig samtidigt som barnen.
Snart går man före barnen och sover...

Nattinatt
Postat av: nina

jajust det, på tiden att du går till en riktig frisör! nu unnar du dej det tant malin ,hör du det:) och så kommer du på kaffe när du varit på stan glöm inte det :-)

2011-03-17, 11:41:42 - URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: Je

Bara du inte lägger dej före gubben är det bra...

2011-03-18, 22:58:12 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!