Lindt Excellent Seasalt

Har jag köpt nu, för jag ska ha till kaffet.
Eller jag har redan ätit en bit till förmiddagskaffet, men jag väntar kaffegäst som oxå ska få lite seasalt som tilltugg.
Så det är bara att du släpar dig hit nu, hör du det!!

Men först ska jag gå och duscha, har varit och åkt skidor.
Tänkte inte gå idag eftersom jag var och sprang igår, men det var så fint väder så jag gjorde det.
Vågade inte chansa på att det är lika fint väder i morgon.
Och det gjorde jag rätt i :D
Underbart väder, spåret var hårt och fint och superglid.
Det var nästan inte jobbigt att åka:)
Vände vid grinden nedanför Teklantieva, för det var ingen och eldade där idag.
Alla är väl i Idivuoma på pimpeltävling...

Middag vill jag oxå ha, hungrig så det kurrar i magen.
Kanske bäst att duscha först, så matlusten inte förstörs.
Jeps

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!