Okej, nu har jag landat:)

Det tog en dag eller två.
Fredag men inte helg, jobbar igen.
Det är konstigt hur snabbt den kommer, den där jobbhelgen.
Min almanacka har försvunnit, den jag skriver upp mina jobbtimmar i.
Det var inte så många dar sen jag räknade ut februaris timmar, och sen försvann den.
Kan åtminstone glädjas över att februari ger heltid.
Och så kom deklarationen och bud om skatteåterbäring.
Även i år kan jag trösta mig med att sommaren är räddad tack vare den:)
Det tragiska är ju att när man vet att man ska få si och så mycket pengar, så hinner man spendera dem innan de finns på kontot...
Ska försöka hejda mig, men NU ska den där sängen till pojkarnas rum införskaffas!
Så efter midsommar, nån som följer med mig till IKEA?
Kanske vi tar en weekend när vi en gång är i farten;)
Postat av: ninanina

kanske det kanske ;-)

2011-03-26, 08:55:48 - URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: C

JAG !!!! :)

2011-03-26, 18:11:54 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!