Salander

Jag älskade millenniumtrilogin.
Läste den i sträck på en vecka, efter jobbet och på nätterna.
Tror jag redan har berättat det...
Men nu går filmerna på svt igen.
Och eftersom jag är en sån som tycker det fattas så mycket när de gör film efter böcker, så känner jag nu ett stort behov att läsa trilogin igen.
Jajemen

Idag har jag haft en helt fantastiskt, underbar dag:)
Vi åkte till Teklantieva igen.
Mina bröder med familjer plus några ytterligare korvgrillare som kom förbi.
Härligt väder och trevligt sällskap, mat och dryck.
Ren och pur avkoppling för själen.
Kusinerna lekte i backen och det var bara underbart att få vara.
En pärla i minnenas bok:D
Jag är fortfarande varm i hjärtat av lycka över att få vara en del av en så fin familj.

Och vilken piga fasters lilla Henna är.
Jag är så imponerad över hur duktig hon är att stå på skidor.
Fem år och tolkar på längdskidor efter skoter hur duktig som helst.
Kalla och Björgen ska vara glada över att dom har slutat när hon blir stor nog;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!