Söndag

Imorgon ska vi bara slappa, jag och Max.
Vila upp oss så vi orkar med resten av veckan.
Har beställt två böcker, hoppas de kommer imorgon.
Annars ska jag gå till mor och låna Millennium igen.

Jag fick förresten en massa hembakt bröd igår:)
En limpa av faster Pia, och "moffas bröd" som vi kallar dem, av mamma.
Vilket är rätt kul, för morfar bakade nog aldrig ett bröd vad jag vet.
Det var nog mormor som gjorde det, men hon dog ju innan jag föddes.
Sen var det mamma och hennes systrar som bakade till moffa.
Jag tror att vi kallade det för moffas bröd för att vi alltid fick det hos honom?
Gott är det iallafall.

Nå jå, nu ska jag väl kanske gå och lägga mig, men trött är jag egentligen inte.

Nattinatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!