Starstruck..eller nåt!

Idag kom det in en karl i butiken som såg bekant ut på nåt vis.
Ja, han liknade på herr Lars Monsen, men det kunde det ju inte vara.
Jag trodde jag såg fel.
Men det VAR han, och jag blev helt "starstruck", som lady Gaga sjunger:)




Jag misstänker att han har del i att min make vill att vi ska flytta till Canada...
Men det glömde jag säga till honom.
Peter tyckte att jag borde ha skickat honom till hans butik.
Jag tror att han bara är avis och själv ville träffa Monsen:)

Postat av: Anna-Maria

Jag förstår dig! Jag vill också träffa Monsen och jag vill också åka på äventyr!

2011-03-24, 08:33:59 -
Postat av: sussi

meh jag bara älskar den mannen me vill ha han =)

2011-03-24, 21:23:09 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!