Jag hänger inte med

Dagarna bara flyger iväg
Barnen har två veckor kvar till sommarlov, men endast sex skoldagar.
Jag har ledigvecka nu, och sen två veckor till semester.
Men, haallå, när hände det?

Är då verkligen inte inställd på det ännu:)

Tyvärr har Peter åkt och jobbat, annars hade vi mest troligt åkt till stugan när barnen oxå har långledigt.
Men nu är det ju så att allt ont har ett gott med sig.
Då hinner jag umgås med Martina och Nina i Mertajärvi.
Så ska jag hinna hälsa på Madde och HJ, och sen ska jag till Kuttis och dricka kaffe hos Chrisso.
Och alla mina mostrar och morbröder kommer till Faaris hus, så dit ska vi vara.
Jag undrar lite hur jag ska hinna med allt på en enda liten vecka:)

Men imorgon börjar vi med en ledig dag!
Postat av: Nina

tycker att ni packar väskan och tar med alla motvilliga ungar och sover i stugan ;) jaaaa. fast nu åkte vi ju till stan men kommer på onsdag..

2011-05-30, 10:43:48 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!