Jasåå, redan onsdag?

Vart tar alla dagarna vägen:)
Kan bara hoppas att dagarna går lika fort för Peter.
Och det var vitt på marken imorse när jag promenerade med Kira.
Hujeda mig...

Snart är det sommarlov och semester, kan inte beskriva hur mycket jag längtar.
Nu törs jag nästan tro på att jag ska få vara ledig nästan hela sommaren.
Det tycker jag att jag är värd, men det betyder ju inte att det blir så.

Marri försöker hitta nånstans vi kan åka på semester, men vi bor som lite långt bort ifrån allt.
Det skulle vara trevligt att åka på en minisemester, hon och jag och barnen.
Kanske nån annan mamma som hakar på med sin(a) barn?
Gubbarna kan stanna hemma och ta hand om hundarna:)
De verkar inte lika intresserade av att semestra...

Men VART?
Postat av: Katti

Kanske hakar på ;))

2011-05-19, 10:52:59 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!